Låt kunder chatta

Som kund hos Adobe är du många gånger en företagare med egna kunder. Här vet du vilken bra service de ger dig. Här finns möjligheten att chatta, ringa eller skicka E-post vid behov. Faktum är att du kan ge samma goda service till dina kunder. Vidare, kan du också ge till och med en bättre service.Adobe ger dig till exempel bara möjligheter att chatta på engelska. Naturligtvis ska du ge dina kunder servicen att kunna chatta på svenska. För att göra allt så bra och smidigt som möjligt, kan du klicka här och komma till rätt produkt med en gång. På så vis får du mindre arbete med din kundtjänst.

Olika vägar att ge service

För det första behöver ett företag alltid kunna erbjuda minst en kanal där klienter och kunder kan få kontakt med dem. Tyvärr är det oftast chatt, vilket inte alls passar alla och det kan till exempel vara bättre med telefonkontakt.För det andra är det idag viktigt att vara närvarande på sociala media, vilket också erbjuder en rad olika möjligheter till kontakt. Är det då så att du väljer ett supportsystem som erbjuder live chatt, telefon, E-post samt kontakt via social media. Ja, då har du talat det tydliga språket av den nya generationen företagare till din kunder.